Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 27. august 2012

KNIPSEBESØK I VEST


Vestlandet, baby! Roadtrip til Stavanger og Hagesund fra torsdag til søndag.  For noen interiørbloggere, for noen hjem, for noen fininger, for en tur!

Tusen takk til alle dere som åpnet hjemmene deres, det har vært så fantastisk inspirerende!

Vi har:

Vært seriøse hjemme-hos reportere. Viktig med nok dårlig humor. KRONPRINSESSENE er med på alt som er moro!


Rullet rundt i snerten sak. Hertz må ha googlet oss, haha. 


Tatt obligatoriske bilder av oss selv i alles speil.


Spist usannsynlige mengder god mat. Kaffimat og annen mat. Det som må være verdens beste brownies hos HOME BY LINN.


Tatt ca. 2700 bilder. Hver. Ann Helen in action hos Home by Linn. 


Tatt jobben seriøst. Solveig tar seg ikke tid til å smile under slike alvorlige øyeblikk.


Blitt forelsket i motiver som dette, hos LOVE PEACE PIONIES


Stått i fergekø.


Tatt ferge.


Spist mer mat. Fantasisk gode scones hos MARIE FRIIS.



Rotet i andres skap for å finne hot stuff å forevige.


Stoppet bilen fordi naturen bare var for vakker.


Spurt: Det er vel bare en skole her på Karmøy? Og fått til svar at det er 10. Fulgt opp med: Men det er vel ingen byer her? Og fått til svar at, jo det er tre. Jeg kan de nå, lærte de likegodt engang for alle. Åkra, Kopervik og Skudenesvhavn.


Gjemt oss for kameralinsa som alltid er plagsomt nær.


Lært at alle damer fra Vestlandet er med i forening. Det er det samme som jentekvelder, og høres så hyggelig ut at en nesten vurderer å fly over fjellet bare for det. Fantastisk vaniljekake hos DRONNING MAUD.


Vært detaljfokuserte.


Hatt en rask ektenskapelig krangel. Gamle ektepar krangler litt. Sånn er det bare.

TUSEN TAKK til herlige jenter i vest for uforglemmelige dager! MRS. HARDY som inviterte til uformelt bloggetreff torsdag kveld må vi også gi en stor takkeklem. Utrolig hyggelig å treffe dere alle, jenter! Håper det ikke blir lenge til neste gang. Det hadde blitt mange kaffibesøk om vi hadde bodd nærmere dere! :)

Og til dere som venter på når bilder fra turene våre kommer: Mange er på vent for hjemme hos reportasjer her på NIB nå, vi har vært i så utrolig mange fine hjem. Noen kommer i ulike magasiner, det skal vi tipse om når den tid kommer. Vi viser også alle her på NIB utover høsten. Ny side er klar for lansering om ikke så lenge, og da er det dags!

FIN kveld til alle!

Sol & Ann Helen

37 kommentarer:

Den gode feen sa...

Så mange fantastisk fine bilder. Ser ut som ein TOPP tur - gledar meg masse til å sjå bildene :) klem

Tone sa...

Å så mye kjekt dere har fått oppleve på vestlandsturneen:) Gleder meg til bildene kommer!!
Klem
Tone

designhund sa...

SÅ GLAD jeg blir av å lese om deres turer - like bra teasere som selve hjemmereportasjene vettu'
seriøst Sol, du har det kuleste outfitet jeg har sett på lenge; jeg må kopiere! Jeg har sånn tights, da må jeg bare få kjøpt sånn gul genser. (så driter jeg i om jeg ikke kler gult;)
HUGS!

Myke minutter sa...

Så herlige tatt-på-kornet bilder! Gleder meg til å se mer etter hvert :) Jeg har også merket meg at "alle" rogalendinger er med i "forening"! Lurer på om det uttrykket faktisk også begrenser seg bare til Stavanger? I Bergen sier vi ihvertfall "klubb", ikke forening ;) Hilsen vestlending i eksil

mali-mo sa...

Kjenner at jeg rett og slett savner å ha dere på besøk! Heldige bloggejentene! Godklem!

Anonym sa...

Måtte bare kommentere at det heter KLUBB - ikke forening! Men så oppdaget jeg at Myke Minutter allerede hadde ordnet den saken. Jeg skal på klubb på onsdag og gleder meg stort! :-)) Nydelige bilder dette, og nydelige outfits! (imponerer meg selv med å bruke bloggeord,hihi) :-)

Karlotte sa...

Så herlige, fantastiske bilder og fin fin tekst!! Takk for at dere deler og gjør så supergod jobb så vi kan kose oss med å følge dere på veien- bokstavlig talt;-)

Anette Willemine sa...

Akkurat så rampete, herlige og supersøte som dere virkelig er, jenter. Gleder meg til å se oppfølging til disse bildene.

Suss på kinnet fra,
Anette Willemine

Hilde - Feien og Fjong sa...

Ser ut som dykk har hatt ein morsom tur her i vest. Forelegg er då heldig å ha 2 foreninger ;-) Gler meg til å sjå bileter!

24 sa...

klart me har forening, ein gang i månanden møtes me... 12 stykker. Og no skal me faktisk til det store utland i lag på tur :) lykke med gode venninner.

Så flotte bilder, gler oss masse til å sjå meir bilder i fra vakre heimar. For jammen er det nokre flotte heimar dykk har besøkt. :)

Ha ein fin dag jenter.
Henriette

cathrine - trettien [31] sa...

Haha, ler altså! Dere er jo bare herlige! Dumt jeg gikk glipp av anledningen til å hilse på dere, men var litt opptatt med andre ting ;)

Bodil sa...

For en reise!!Leder meg til å lese mer og se flotte bilder!!

Klem Bodil

re:signert sa...

Dere damer. For en fantastisk DUA: Ler godt av inleggene deres. Humor og humør på topp. DAgen min er grå, men kjenner virkelig at smilebåndet løsnet av dette festlige, inspirerende og detaljerike. TAKK!! Skikkelig takk :-) Stor klem fra den ville vesten ved Hardangerfjorden. Signe

tonje boganes sa...

Utrolig kjekt å hilse på dere hos Manuela!
Kjekt å lese om turen deres!!!
Klem

Unknown sa...

Ser ut som en fantastisk tur. Gleder meg til å se mer! Fantastiske bilder dere viste her i alle fall. Klem

marie sa...

Det var bare så moro å ha dere på besøk. Jeg var gangsperr i smilemusklene resten av kvelden.

Gleder meg stort til å se alle bildene fra turen!

Lisette sa...

Fantastisk reportasje....haha...fininger! Takk for sist, veldig stas og møte dere. Håper det ikke blir siste gang;)

Unknown sa...

Gledeeeeer meg til å se mer!
Var så kjekt å ha dere her på besøk også!
Ser ut som dere har kost dere iallefall, det er bra :P

Unknown sa...

Haha foreninger, helt sant! Er selv med i en "sy"forening ;)

linn sa...

Har fått litt påpeik frå mannen om at eg har feilinformert om antall skular...dersom me cirka doblar (19), skulle det stemme ;)

Takk for supert besøk! Det står med utheva skrift i minneboka.

Gler meg veldig til fortsettelsen av denne teaseren eg og!! You´re the best!

Lidyll sa...

Looove!
...for et herlig innlegg med herlige jenter, herlige bloggere, herlige hjem og herlige bilder!

Jeg bare smiler jeg...:)

klemmer til dere

KROnPRINSESSENE sa...

Nå fikk jeg flashback til torsdagen og fredagen ;)
For det var altså så utrolig gøy!
Ja, det ser en jo av det sofabildet hi, hi.
Igjen tusen takk for at dere ville komme og for at dere byr på dere selv ;)
Klem og suss fra May Helen hi, hi.

hviit sa...

J E G E L S K E R D E R E ! Ferdig snakka!

NIB sa...

SÅ FINE LESERE VI HAR! LOVE YOU!

Vi smiler, rødmer, fniser og blir superlykkli:))

Hahaha: 19 skoler ja! ;-)
Flau enda....


STOR klem fra oss to:)

Test sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
IfraLahell sa...

Fine, flinke jentene:) Fantastiske bilder- gleder meg til å se bilder på ny blogg og i magasin. You rock!

Klem J

I Det Lille Grå Huset sa...

Masse herlige bilder:) Ser virkelig ut som dere storkoser dere!Gleder meg til å se mere bilder:)
Klem Line

hobbyvimsa sa...

Herlige bilder og et flott innlegg.'
Ser ut som dere to koser dere sammen vertfall:)Litt uenigheter hører med på tur:)

Gleder meg til fortsettelsen:)

Nyt dagen og resten av uken:)

Klem Linda:)

Love Peace Pionies sa...

hehe!!!
digger dere!
love <3

marie sa...

Jeg mente ti skoler var få, men tenkte at Karmøylæreren hadde kontroll. Hoho.

Lottemora sa...

For noen fantastiske bilder av herlige jenter og masse annet gøy.

Klem
Lottemora

Høytrykk sa...

Fineste damene! Dere er jo helt supre å få besøk av, det kan jeg skrive under på. Gleder meg til å se hjemme-hos-reportasjene fra disse flotte hjemmene dere har besøkt der borte i vest!

Min Lykke sa...

Så koselig!!
Dere må jo ha verdens beste jobb:)
Klem fra Kristin

NIB sa...

Hihi - dere er så FINE:) Så koselige kommentarer er jo bare til å bli varm i hjertet av!

Tone, nå ble jeg bare så glad! hihi - akdri vært noe moteikon:) genseren er billig billig på gina tricot, og i mange farger:) tipper du ser smashing ut i gult!

klæm!

sol

Eldrid sa...

Gleder meg masse!!
Dere er så herlige! nydelige bilder!!
Spesielt det første var bare helt herlig!!
Takk for at dere reiser land og strand for å hente inspirasjon som vi også kan nyte godt av:)

Översätt sa...

Dina brownies - Wow!

Dronning Maud sa...

Varme fine folk å ha på besøk:)
Velkommen igjen;) forening e stas;)